עסקים רבים מציעים טיפולים ללקוחות, כמו למשל מרפאות שיניים, קליניקות להסרת שיער בלייזר ואחרות. כאשר הולכים לרופא שיניים כמובן שחשוב שזה יהיה רופא מקצועי אשר עושה עבודה טובה ואחראית אך אל תחשבו שזה הדבר היחידי שחשוב. למען האמת, זהו הדבר האחרון שהלקוח שם לב אליו.

כאשר לקוח נכנס לקליניקה לצורך הטיפול הוא שופט את המקום בעזרת כל חושיו ומגבש דעה על המקום. הרבה מהרשמים של הלקוח בכלל נעשים בחוסר מודעות אך בהחלט משפיעים על דעתו. אז להלן 5 טיפים לעיצוב פנים של קליניקות לטיפול:

סדר וניקיון – כאשר מגיעים לקליניקה חשוב מאוד שהמקום יהיה נקי וגם מסודר. אם יש צורך להעסיק איש ניקיון במשרה מלאה אז חשוב לעשות זאת. אתם רוצים תמיד שכל המקום יהיה נקי, כולל השירותים וללא ריחות לא נעימים. אך לא רק ניקיון, גם סדר. חשוב שכל חפץ יהיה במקום, ששולחן הקבלה יהיה מסודר וכו׳.
תאורה – הקפידו על תאורה הגורמת ללקוחות הנכנסים לקליניקה להרגיש בנוח. מקום מאור היטב הוא מקום שנעים להיות בו. מומלץ מאוד להשתמש בשירות מעצב פנים במידת האפשר.
ריהוט – שימו דגש על הריהוט המשרדי ובעיקר ריהוט פינת ההמתנה. באופן טבעי כאשר מגיעים לקליניקה במקרים רבים צריך להמתין. אם זה רופא שיניים, גם אם יש לכם תור עדיין יתכן שהרופא מתעכב עם הלקוח הקודם. לכן חשוב שיהיה ריהוט שיראה טוב ושיהיה נעים ונוח לשבת עליו. גם נוחות היא דבר חשוב בעיצוב פנים.
תעודות מקצועיות – כאשר לקוח מגיע לקליניקה הוא בוודאות מתרשם קודם כל מהעיצוב של המקום ורק אחר כך יורד לפרטים טכניים כמו התעודות המקצועיות של הרופאים. אך בהחלט אלו הם דברים חשובים ומומלץ להציג את התעודות במסגרת עיצוב המקום בצורה יפה ומסודרת ומקום בולט כמובן.
חווית לקוח – קחו את כל הדברים שאמרתי עד עכשיו ותבינו שאתם מוכרים חוויית לקוח רב חושית. נקטו בכל האמצעים הדרושים על מנת להעניק ללקוח את החוויה. זהו שילוב של עיצוב ואפילו פינוקים שונים שניתן לתת ללקוח כמו קפה, מגזינים וכו׳.

Categoryמאמרים